Hallo! Ik ben Leonie Eling en ik heet je van harte welkom op mijn blog die ik moet bijhouden in opdracht van ArtEZ, hogeschool voor de kunsten.
Maar als eerste ga ik iets over mezelf vertellen.
Ik woon in Lent bij Nijmegen. Samen met mijn ouders en mijn broertje van 15.
Daar woon ik al mijn hele leven, dus die omgeving ken ik nu op mijn duimpje.
Mijn leventje begon allemaal op 9 maart 1992. Toen ben ik geboren in Arnhem, waar ik nu dus ook studeer.
Ik hou ervan om creatief bezig te zijn, daarom past deze opleiding (Docent Beeldende Kunst en Vormgeving) ook heel goed bij mij.
Daarnaast hou ik ervan om met vrienden leuke dingen te gaan doen, en jawel; zingen!
Ik heb heel lang gedanst en een jaar gevoetbald. Inmiddels ben ik weer begonnen met dansen, maar deze keer gooi ik het over een andere boeg, namelijk stijldansen.
Veel plezier op mijn blog!
liefs, Leonie.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

Geen opmerkingen:
Een reactie posten