donderdag 14 april 2011

vrije keuze activiteit.

Als eerste vrijekeuze activiteit hebben ik en een klasgenootje voor onze dansschool 2bomen gemaakt. Deze wilde de dansschool gebruiken voor hun jaarlijkse dansvoorstelling. De bomen zijn 2 meter hoog, en zijn als een soort van kruis in elkaar geschoven.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten