Er was eens een meisje genaamd Leonie en zij ging een blog bijhouden over de avonturen die ze beleeft op ArtEZ... enjoy!
donderdag 14 april 2011
vrije keuze activiteit.
Als eerste vrijekeuze activiteit hebben ik en een klasgenootje voor onze dansschool 2bomen gemaakt. Deze wilde de dansschool gebruiken voor hun jaarlijkse dansvoorstelling. De bomen zijn 2 meter hoog, en zijn als een soort van kruis in elkaar geschoven.
hoi, ik ben Leonie. Ik ben geboren in Arnhem op 09-03-1992. Ik studeer ook in Arnhem aan ArtEZ, hogeschool voor de kunsten. Ik doe de opleiding Docent Beeldende kunst en Vormgeving.
Daarvoor heb ik HAVO gedaan op het OverBetuweCollege in Bemmel.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten